Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia és jótállás

Az Aioniknál nemcsak az innovatív AI-alapú és okoseszközeinkre vagyunk büszkék, hanem arra is, hogy garanciális ügyeidet gyorsan, egyszerűen és vásárlóbarát módon intézzük. Minden termékünk megbízható partnerektől származik, eredeti, új állapotú és bontatlan csomagolásban kerül kiszállításra.

A hatályos magyar jogszabályoknak (151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet) megfelelő kötelező jótállást biztosítunk, és amennyiben a gyártói garancia ennél kedvezőbb, azt is érvényesítjük.

Mire figyelj, mielőtt garanciális ügyet jelentenél?

  • A készülék megfelelően csatlakoztatva vagy feltöltve van.
  • Kizárható a szoftveres vagy beállítási hiba.
  • A használati útmutató szerint történt az üzembe helyezés.
  • A termék tisztán, sérülésmentesen működik.
  • Sok esetben egy újraindítás vagy a kézikönyv átnézése is megoldhatja a problémát.

Garanciális ügyintézés lépései

Készítsd elő a szükséges dokumentumokat:
  • Elektronikus számla (e-mailben küldjük).
  • Jótállási jegy (szükség esetén letölthető innen).
  • Termék eredeti csomagolása, ha lehetséges.
Küldd el e-mailben a garanciális igényedet: Írj a garancia@aionik.hu címre, és mellékeld:
  • Elektronikus számla
  • Jótállási jegy
  • A probléma részletes leírása
A levél tárgyában tüntesd fel a rendelés számát. Üzenetedre 1–2 munkanapon belül válaszolunk a feladási teendőkkel és további információkkal.
Csomagold be és add fel a terméket: Kövesd az e-mailben kapott útmutatót.

Fontos tudnivalók a csomagolásról

  • Mellékeld a termék minden tartozékát.
  • Használj védőcsomagolást – címke ne kerüljön közvetlenül az eredeti dobozra.
  • Több termék visszaküldése esetén csomagold külön őket.
  • Mellékeld a jótállási jegyet.
  • Nem megfelelő csomagolásból eredő sérülésekért nem tudunk felelősséget vállalni.

Mikor nem érvényes a jótállás?

  • Nem rendeltetésszerű használat (pl. nedves környezet, fizikai behatás).
  • Természetes elhasználódás (pl. akkumulátor kapacitáscsökkenés).
  • Szakszerűtlen beavatkozás vagy nem hivatalos szerviz.
  • Törés, repedés, égés vagy más külsérelmi nyom.
  • Jogtalan szoftverhasználatból eredő hiba.

Ügyintézési idő és költségek

A garanciális ügyintézés általában 10–14 munkanap. Ha a termék nem javítható, cserét vagy vételár-visszatérítést biztosítunk. Garanciális hiba esetén a szállítási költséget az Aionik állja.

Kötelező jótállási idő a bruttó eladási ár alapján

Termék bruttó ára Kötelező jótállás időtartama
10 000 Ft alatt Nincs kötelező jótállás
10 000 Ft – 250 000 Ft között 24 hónap
250 000 Ft felett 36 hónap

Kérdésed van?

Garanciával kapcsolatos kérdések esetén írj nekünk a garancia@aionik.hu címre. Munkatársaink 1–2 munkanapon belül válaszolnak.